Minikbebegim1999 Kizlar hamileliğin başında saçını kestiren varmi sac kestirmek butun vitaminleri alırmış diye duydum kisacik kestirdim valla
yaasemin Minikbebegim1999 bende haberim yoktu hamile olduğumu gittim kestirdim iyiki kestirdim bu yazı ve hamileliği çok rahat geçiriyorum kim ne derse desin bosversene😂
MeriHera Minikbebegim1999 yok öyle bir şey ya bende gebeliği öğrendiğimde kestirdim, uzadı yine kestirdim bebeğimin maşallahı var 35+4üm
Mysaa Minikbebegim1999 saç hep uzuyor hep vitamini alır ki o zaman değişen ney kısa olunca da 2 haftada rapunzel olamadığımız için bebek alması gerekeni fazla fazla alır boswer milleti 😀😀
Mysaa Minikbebegim1999 2. Canım benim 😊 sen zaten takviye alıyorsun ona bakarsak tırnaklarımzda uzuyor vitamin alıyor kesmeyelim mi herkese göre bişeyler olıyor işte 😀
Minikbebegim1999 Mysaa ikinci gebeliğinde kestinmi peki nebilym doktoruma da sorucam ama güler 😄 biliyorum yani tirnakla ayni şey saç
Mysaa Minikbebegim1999 ilktede kestim 2. Gebeliğimde de hem basında kestim hem dün kestirdim canım 😀😀