Merveofs Ayaklatim artık çok şişti ve tabanlar kadar ayak üstlerinde de şiş yerler çok ağrıyor hele ki parmak kökleri. Neler iyi gelir en azından hafifletir bu durumu?
Uzay1907 Bir küçük pet şişe suyu dondurun şişen yerlere çorap giyip üzerine tutun. Çok ayakta kalmamaya tuzlu yememeye çalışın. Ayakların kalp seviyesinden yüksekte kalması gerekiyor ödemin inmesi için