sifabebek 7. Haftaya girdiğimde oldum canım yüksek ateş ve öksürüğüm vardı. Parol içtim ve öksürük için bisolnatur adında bir şurup verdi doktorum. Sürekli ılık duş aldım, terli kalmamaya ve çok uyumamaya çalıştım. Ateş bende çok uyku yapmıştı duş ala ala ateşimi hep kontrol altında tutmuştum.
İlk bebeğimde düşük yaptığım için bunda bende ateşten çok korkmuştum ama bu şekilde bir sıkıntı olmadan geçirdim.
Sende ateşin için devamlı olarak duş almaya ve çok uyumamaya çalış inşallah çabuk atlatırsın 🙏