Yigitttt 26 çıkmıştı daha reglime de vardı. Doktor evet beta başka türlü Yükselmez ama bu değer de hamile diyebilmemiz için çok küçük regli bekleyelim dedi daha günüm gelmeden doktora tekrar gittim geciktim diye çünkü diğer hamileliğim düşük olunca panik oluyordum bekleyemedim test verdik 320 çıkmıştı beta