Hayatımda sadece hamilelikte yaşadım. 17 haftalık hamileyken bir sabah memeyi fark ettim, akşama sancısı tuttu ve gece uyutmadı. Sonraki gün ise akşam üzeri doktora gittik, acıdan ağlıyordum ve bayıldım gün içinde. Genel cerrahiye yönlendirdi ve hemoroid ameliyatı oldum. O çektiğim acıyı düşmanım çeksin istemem, o kadar kötüydü. Kremlerle, yağlarla uğraşmayın bence çünkü meme yapmış bazı basurların varlığında normal doğuma müsaade edilmiyor. Bir an önce doktorunuza danışın.