Acemianneszn 37+4 haftamdayim bugun sabahtan beri sağ kasığıma ikidir ayaga kalktığımda kramplar saplanıyor hareket ettikce de devam edio sonra geçiyor. Acaba bu bebeğin aşağıya indiginin gistergesi midir? Karnımda belimde vs bir agri yok ama