Seymaben Kizlar bebegimle oynuyordum biraz once sol gogus ucuna denk geldi elim gogusunun icinde sanki top gibi birsey var beze falsnmidir cok korkuyorum yada sizin bebeklerinizde de varmi😭
Deletedmom727272 Seymaben yukarıda kalsın öncelikle ama melamin kadar sert sabit bişey mi yoksa dokunduğunda daha yumuşak ve yer değiştirebilen mi? Göğüste kisti en güzel böyle anlarsın demişti zamanında doktor.
mhmmddgc Seymaben Kız bebeklerdr anneden geçen hormonlardan dolayı memelerde şişlik, vajinal kanama, akıntı görülebiliniyor gayette normal bir durum. Ellemeyin sakın sıkmaya çalışmayın. Doktor kontrolünüzde söylersiniz
2bebe1gebe Seymaben tek kız değil bu erkek bebekler içinde geçerli😂hem oğlumda hem kızımda yaşadım ve ellenmemesi gerekiyor mesela büyükler ovala süt toplandı geçsin diyor ama o çok tehlikeli bişeymiş müdahale etmeden zamanla geçiyor
Seymaben Deletedmom727272 onurhan mhmmddgc 2bebe1gebe maisiyah_345 Kizlar tek tek donemedim cok teşekkür ederim hepinize normalmis sanirimcogunuz oyle demişsiniz icimi rahatlattıniz iyiki varsiniz❤️ 2bebe1gebe
maisiyah_345 2bebe1gebe Ayh ben erkek yeğenimin her banyosunda oraya masaj yapıyordum demek ki yapılmamalıymış annem de süt birikmiş göğsünde demişti ondan ovalıyordum geçsin diye
2bebe1gebe maisiyah_345 aynen banada herkes öyle demişti oğlumda ilkte ovaladım ama doktor konrtolünde doktor buragı sakın elleme demişti kendi fark etmişti ondan snra hiç dokunmadım
mhmmddgc Seymaben Sağlıkla büyüsün inşallah. İyiki sormuşsun bazen büyükler ovala falan diyebiliyor yapmayın sakın. Başka biri fark edip yapmak istersede yaptırmayın.