eylusko Kızlar doğum kontrol hapını 2 gün içmeyi unuttum ve 13 gündür Kanamam var bu durumu yaşayan var mı.8. Günde doktora sordum.normal demişti ama şuan biraz uzadı . Doktora haftaya gidebilirim çocuğumu bakacak 1 Allahın kulu yok.
balci eylusko aynı şehirdeysek bebeğinize bakabilirim diyecektim fakat değilmişiz. yorum yapayım üstte kalsın en azından :)