Sehrbnon122 maisiyah_345 hayır canım iğne falan yok hiç vurulmadım doktorum da damar atması gibiyse bebeklerin Nabizı demişti
tontonhanim 16+3 olduk bugün hiçbir şekilde hareket hissetmiyorum benim de 14. Haftada daha önceden kaybım var öyle korkuyorum ki
Edanurozdmr Ozisko yani ben yapılması gereken butün herseyi her testi yaptırdım ama elle tutulur hiçbi sebep bulunamadı hiç bi kadının yüzde yuz dogum yapma sansı yoktur dedi Dr um.
Merve201119 maisiyah_345 valla canım doğru olabilir iddalasmayim ama bende sürekli olmuyor o kalp atışı arada oluyor benim doktorum mümkün değil demişti insternette mümkün olmadığı yazıyor sizin doktor hissedebilirsin demiş doğru olabilir iddalasmayim