Seda1208 İlk hamilleligi 39 haftada olup 2.ci hamilelikleri 39 geçenler var mı erkek cocuk bekliyorum ilki kızdı erkek olduğu için geçer diyorlar kafam karışık var mı böyle geçen haftasını
Seda1208 Seda1208 Misseyma hadi ya sizde de benim tan tersi oldu o zaman benim kızım 39 da geldi buda acaba geçer mi diye düşünüyorum şuan 33 haftalığım
Minef Ben oğlumu 39+4 de doğum yapmıştım sunii sancıyla kanamam olduğu için ama sancı vermeseler 40 41 görürdük kesin kız erken doğar derler bizim büyüklerde
Misseyma Kızlar gördüğüm ve duyduğum kadarıyla geç oluyorlar 42 haftada bile doğan oldu çevremde benm kız inşallah doğar bu hafta diye temenni ediyorum