Asil_hatun 2 oğlum var biri ocakta 4 yaşına giricek biri ocakta 5 yaşına giricek ikisini ozel ana okuluna yazdırmayı düşünüyorum alirlarmi acaba bide ne zaman yazdirabilirim kayıtlar ne zaman açılır yani hiç bilgim yok bilgisi olan biraz aydınlatabilirmi beni
aslhansrc1 Asil_hatun devlette kayıtlar okullar tatil olduktan hemen sonra başladı özeli bilmiyorum ama.
Asdfka_1 Asil_hatun ikisini de alırlar canım. 4 yaşındaki kızım şuan yaz okuluna gidiyor. Sen göndermek istediğin okulla şimdiden bi görüşme yap
cutiebun kayıtlar başladı hatta son da bulabilir artık. 5 yaşında ki anaokuluna başlar zaten 4 yaşında ki kreş için olabilir 😊 benim oğlumda 5 yaşında anaokuluna başlayacak eylül de
Asil_hatun cutiebun gerçekten mi bende erkenmi acaba diye dusunuyordum ikisini aynı yer almazmi acaba bide pazartesi direk okulami gitmem gerekiyor
Asil_hatun aslhansrc1 teşekkür ederim canım devlette var yakında ama küçüğünü almazlar diye ozele vermeyi düşünüyorum
Asil_hatun Asdfka_1 teşekkür ederim canım yaz okulu da mı var hiç haberim yok bende okullar açıldığında gönderirim diye hiç acelede etmedim meğer kayıtlarda bitmek uzereymis
cutiebun Asil_hatun aynı yer alır ama aynı sınıf olmaz tabi ay ay olarak sınıflandırıyolar. pazartesi gidip görüşün inşallah boş yer vardır 😊
Asdfka_1 Asil_hatun canım 5 yaşındakini alabilirler ama 4 yaşındaki çocuğunu devletin alacağını sanmıyorum. Benim 4 yaşındaki kızıma kayıt için geç kalmışız gününü kaçırdık o yüzden pek umudumuz yok. Devlette 4 yaş için aday kayıt alıyorlar ve sınırlı sayıda öğrenci alıyorlar
Asdfka_1 Asil_hatun özel okullarda yaz okulu var canım 😌 Bir de özel de kayıt süresi yok diye biliyorum ama sen şimdiden daha ayrıntılı bi şekilde öğrenebilirsin