ilayda485 2 düşüğüm oldu aradan 1 sene geçti şimdi ise çocuğum olmuyor hamile kalmak için ne yapmalıyım sizin bi ilaç takviyesi vb. Gibi bi bildiğiniz varsa yardımcı olabilirmisiniz gebe kalmak istiyorum 😑