busrakrrs
Cok yaşadım idrar yolu enfeksiyonu pembe leke şeklinde olmadi benim akıntı geliyodu gece yatmadan önce tozu suya katıp eritip içiyorsun ondan verdiler bana ve neredeyse her ay oluyodu bu enfeksiyon nedenini sorduğumda 24. Haftaya kadar olabilir dedi hep dikkat ettim hatta zalain fitil de kullandim su an 24. Haftadayim geçen hafta lan ve idrar testi verdim bi.problem yoktu
Düzenli olarak aylık kan ve idrar testi verin
Eger gecmesse enfeksiyon antibiyotik de veriyo 5 günlük onu da kullandım