Persembe gunu doktora gittigimde doktor dedi cuma veya cumartesi ovulasyon olacak, yumurtam 22.3 du ama cuma gunu test yapmadim, dun cumartesi yaptim ama pik olarak yakalayamadim tam hafiflerken yakaladim sanirim ve bugunde artik 2ci cizgi yok…. ama degerlendirdik🙏🏻