Kızlar dün sancım olduğu için acile gittim coook bekledim yaklaşık 2saat ondan sonra çatı muayenesi oldum biraz canım yandı kendimi kasmamaya çalışsam da hiç açılmam yokmuş nts ye bağladı bebeğin kalbi coook hızlı attığı için bana hava verdiler aynı zamanda serum taktılar varmı nts de bebişin kalbi çok hızlı atan merak ettim