Bende sizin gibi bir çok kandini yuvarlıyor gece uyumuyor tekme delisi oldum gibi bir sürü yorum yapıyordum benim kızım da çok hareketli bi bebek değildi tabi ki ğün içerisinde hareket adiyordu tekme atıyordu ama takla atarcasına hareketli değildi ama çok şükür sağ salim kucağıma aldım siz çok fazla diğer bebekler ile bebeğinizi karşılaştırıp hamilelik günlerinizi kendize zehir etmeyin. Doktorum bana gün içerisinde farklı saatler olacak şekilde 10 kere hareket ederse bi sıkıntı olmayacağını söylemişti