tugbamommm Doktor bebeğimin kafasının büyük olduğunu söyledi 2 hafta ilerideymiş ve araştırmaya yönlendirdi neden olur bu yaşayan var mı
Eaydin tugbamommm bı tanidigima da öle demislerdi bebek doğdu şuan yasids büyüdü şükür hiç bı sıkıntısı yok çok sıkıntı yapma bazen doğru çıkmayabilir
Aminenin_annesi tugbamommm benim de 11 gün büyük doktor birşey demedi . bazi bebeklerin kafası büyük olabilir bu normal birsey ama tabi doğumda bizi zorlar yırtılmamiz olabilir
Imaram3 tugbamommm benim bebeğime de büyük dedi hemde 5 hafta önde. Bide devlete görüncem. Sıkıntı yaoma bende yapmıyorum onlar sağlıklı allah’ın izniyle
Yvz2123 tugbamommm genetik olabilir mi acaba banada aynısı söylendi bende babasıyla abisinin de büyük olduğunu söyleyince sorun etmedi genetik olabilir dedi
Senazeynep34 Merak etme canım, hiç strese girme. Benim bebeğime de oyle dediler. Stresten hasta oldum resmen ama başka doktor bir pronlwm olmayacağını söyledi. Doktor değiştir.
tugbamommm Senazeynep34 kendi doktorum fark etmedi bile bunu bir devletin acilindeki doktor söyledi o da detay göremiyorum ama dedi insan ister istemez stres yapıyor valla canım
Baharliva Benim kızıma da anne karnında 3 hafta önden gidiyor demişti. Genetik olabilir. Babasının da kafası büyük. Şuan normal kafasi
Kaahvelii tugbamommm benim oğlumun da büyüktü her kontrolde koca kafalı diyodu doktorumuz ama oğlan çocuğu normal derler hep doktor da bi sorun görmemişti Sizin nasıl merak ettim var mı fotoğrafı
tugbamommm Kaahvelii valla bi devlet hastanesine gittim inanın ben bile görmedim doktor kendi bakıp söyledi ultrason kağıdı bile vermedi sancılarım olduğu için gittim öyle hızlıca bakıp gönderdi bugün tekrar gittim yine aynı ilgi yok ne yapıcam bilmiyorum kendi doktorum özel ona soruyorum geç cevap veriyor cevabı da dinlenin oldu bakalım o ne diyecek kafası için
Hulus tugbamommm kuzenimede aynı şeyi soylemislerdi cok sukur saglikla doğdu bebegi ama gercekten kafası büyükmüş 🤭 babasininda kafası vucuduna göre büyük genetik dediler.