YeniGebe96
Geçmiş olsun canım bende 5.günümdeyim. Covitin eskisi gbi hasta etme gücü kalmamış bence 2-3gün biraz kötüydüm. Halsizlik öksürük boğaz ağrısı flan oldu ateşim pek çıkmaz normalde. Eğer sen ateşleniyorsan mutlaka doktoruna söyle parol içersin en azından. Bebeğine de allahın izniyle bişey olmaz. Bol bol c vitamini tüket, evde doğal turşu varsa suyundan içebilirsin yoğurt süt sarımsak gbi şeyler bağışıklığını destekler.