Kızlar 1 haftam kaldı 2. Sezeryanı olacağım ama sabahları her uyanmamda yada gece tuvalete kalmamda falan şöyle oluyor hani sezeryandan sonra ilk ayağa kalkma olur ya çok acır aynen öyle acıyor karnımın içleri. Sizde böyle bir problem yaşadınız mı? Sezeryandan sonra daha kötü olur mu acaba?