cemre27 kanamanız, ağrınız yoksa sorun yoktur inşallah.ama siz yine de bu kadar yorulmayın.dikkat edin.artık eskisi gibi değilsiniz.ne kadar iyi hissetsenizde siz yorulduğunuz da bebekte payını alıyor bu durumdan.ve olumlu düşünün her zaman olumsuz düşünceler malesef negatif enerji yayıyor. Bir belirti yazmamışsınız olursa dr gidin mutlaka