Slm herkese 36 haftalık hamileyim artık yavaş yava eksiklerimizi tamaadik ama bebek bezi konusunda kararsızım hangi markaları tercih ettiniz ve egini kucağına almış kullandığı markadan memnun kalan varsa bı tavsiye de bulunabilir mi acaba şimdiden tskr