Yeni kontrolden çıktım, bebiş ve ben gayet iyi durumdayız. Kilomuz 2400, boyumuz 43 cm olmuş. Şimdilik normal doğum olarak gözüküyor, Ağustos sonunda. Benim oğlanın en başından beri kafası aşağıdaydı, hala öyle ama kanalda değil. Bazen geceleri yalancı sancılarımız oluyor. Ödem oluştu özellikle ellerim 🥲 56 kiloyla hamile kalmıştım şuan 70 kiloyum, sürekli yiyorum 😂 Nst sonuçlarımız da güzel sancım yok, bebek hareketleri harika, zaten çok hareketli bi bebiş ve de çok nazlı 4 aydir yüzünü göremiyoruz, doktor siz bu çocuğun yüzünü doğunca anca görürsünüz dedi 😅 37. Hafta da tekrar kontrol var ve 38. Hafta da çatı muayenesi yapacağını söyledi 😬 korkulu rüyam diyebilirim çatı için, çünkü eşimle ilişkiye girerken bile çok acıyor artık, o iş nasıl olacak bilemiyorum 🥹 Sizde durumlar nasıl, merak ettiğiniz bir şey varsa buyurun 😍