hulya_6363 hangi genlerinizde sorun var? Ben birçok doktora gittim bazıları sadece iğne yeterli coraspin boşuna içme beyin kanaması geçirirsin diyor bazıları her gün bazıları iki günde bir diyor yani hamileliğim başından beri bi netleştirmedim şu coraspim işini 32. Hafta gelince gönül rahatlığıyla bırakacağım ama bana da içmek daha tehlikeli gibi geliyor