Edalim2511 Merhaba ben 35+2 günlük hamileyim. Henüz dönmedi bebeğim. Sizin bebekleriniz kaçıncı haftada döndü ?
Deletedmom73711 Edalim2511 24 ya da 26dan beri baş aşağı dönük tam hatırlamıyorum ama 35e kadar yine değişebilir demişti doktorum
Busra0806_ Edalim2511 35+1 de gittiğinden dönmüş demişti doktorum kanala girmemiş ama pozisyonunu almış demişti
Cansu1- Edalim2511 ben erken doğum riski atlattım 33.haftamda tam. O an dönmüş doğum pozisyonunda şuan tetikte bekliyoruz her an gelebilir 34+2yim. Ciğer geliştiriciyi vuruldum bekliyoruz
smallbaby Edalim2511 Edalim2511 bebeğim 23 te tersti erken doğumu tetikler denildi çok stres yaptım hep dua ettim 29.haftamızda dra gittiğimde şükürler olsunki dönmüş çok mutluyum inşaallah seninkide döner bacım🤲🏻🤲🏻
smallbaby Edalim2511 evet öyleymiş dr söyledi ters olduğu için risk yaratıyo dedi düşük gibi yani kanala yalaşmazsa erken doğar demişti hiç anlayamadım
Elid Edalim2511 33. Haftada donmemisti bende artık donmesini beklemiyordum doktorum da önemli değil acele etme daha var demişti ve 36. Haftada yeni dönmüş
Edalim2511 Denyboon benim bugün kontrolüm vardı 36 haftalık olduk. Hala dönmemişti 🤷♀️ Sizinki döndü mü acaba ?