Eminegul5 Hanımlar merhaba catlak kreminde hangi markayı kullanıyorsunuz önerilerinizi beklerim sevgiler 🧡
Mutluluk22 Eminegul5 Hindistan cevizi yağı ve badem yağı kullanıyorum, 37.haftadayım çatlağım yok. Bazı vücutlar genetik oluyor ne kullanırsan kullan yine de çatlayabiliyorsun canım
Zeynepppdyg Eminegul5 lierac tek başına bnce yeterli olmaz lierac,palmers,bio oil,hindistan cevizi yağı bebe yağı dönşmlü kullandım günde 3-4 kere ona rağmen bacakalrım çatladı 🤪😢
Eminegul5 Mutluluk22 çok haklisij cnm ama bı ümit ediyor insan iki farkli dr farkli marka onerince arada kaldım 😂