sendekimsinnn benim 28. hafta 30 ve 32. Hafta kontrollerimde bebek baş aşağı duruyordu yani dönmüştü, 34. Hafta gittiğimde geri döndüğünü ve yeniden makat duruşa geçtiğini öğrendim :) şok oldum tabi ama şöyle düşünüyorum, demek ki benim için hayırlı olan sezeryanmış. Normal doğum da öyle Harika acısız falan bir şey sayılmaz. Öyle normal doğumlar yaşanıyor ki kişi kendini 15-20 gün toparlayamıyor dikiş ağrısı vs yaşanıyor. Onun dışında bebek baş duruş olup 41. 42. Haftaya kadar sancı olmayıp sezeryan olan insan sayısı da çok biraz akışına bırakmak lazım doğum şeklini zorlamamak gerekiyor bence :)