Kızlar 7 haftalık hamileyim, düşük tehlikem oluştu, progestan kullanıyorum iğne oldum, doktorum eğer düşerse genetik, kromozom bozukluğu olan bebekler düşer, sağlıklı bebek doğcaksa kimse engel olamaz dedi, düşük tehlikesi olup ta sağlıklı hamilelik sürecine giren var mı? Kanamalarınız ne zaman durdu?