cgnduru Saat gece 12 de yatsam öğle 1 den önce kalkamiyorum kızlar uyuyorum baya önceden bu kadar değildi 32 haftaligiz, 28. Haftadan beri bu böyle normalmi bu kadar uyumam…
Aminenin_annesi cgnduru maşşallah 😀 bu sıcakta nasıl uyuyosn 12_4 arasi benim uyku saatlerim sonra sicaktan uyku yok ben de 33+4 um. vücudun iyice ağırlasmissa ya da normalde de gec uyanan biriysen uyuman normal
Se19 cgnduru ilk çocuk galiba 😂😂😂😂 ayyy beni bi gülme aldıııııı 😂😂😂😂 ben 5 saat uyursam şükür diyorum. Bıraksalar günlerce uyurum
berceste5155 cgnduru ben de aynıyım sürekli uykum var akşam erkenden gözlerim kapanıyor hamileliğin ilk 3 ayında da böyleydim ben
cgnduru Aminenin_annesi bulunduğum yerde sıcak ama nem öyle batidaki kadar yok deniz olmadığından.. sıcak olunca bende sabaha kadar oturup sabah uyuyordum ama bir şekilde uyuyorum yani.. 😀
cgnduru berceste5155 aynen hep oluyodu ama şimdi uyansam bile gidip gözüm kapalı yemek yiyorum gelip yine uyuyorum 😀
Se19 cgnduru benim çocuk 30 aylık 2-3 saatte bir wcye kalkıyor. Bi de 13 haftalık hamilem. Artık bir yerlerde sızıp kalıyorum :)