Kızlar yarın sabahtan suni sancı verilecek. Açılma olmazsa sezaryen dedi doktorum. Ben kendimi normal doğuma hazırladım açılmam da inşallah olur. Ama beni neler bekliyor hiç bir fikrim yok 9 ayım çok sakin geçti. Bu son iki gün yaşadığım duygu değişikliğinin haddi hesabı yok hiç aklımdan çıkmıyor. Tek tesellim kendimi sakinlestirme yöntemim esmalar çekmek ve bu kasılmalar sonunda kızıma kavuşacağım olması ama nasıl bir sancı çekeceğim, ne kadar sürecek esas endişelendiren bunlar beni😢 sizler suni sancı da neler yaptınız. Okuduğum , katıldığım online eğitimler hep aklımdan uçtu gitti. Kendimi şu bir haftadır cahil hissediyorum 🤦