[silindi] benim ilk hamileliğimde 4. Hafta başladı asla geçmedi 12-13 haftalarda hafifledi doğuma kadar sürdü ama ilk zaman gibi değildi prilam iyi gelmemişti ama bu hamileliğimde 6. Hafta başladı prilam bu sefer iyi geliyor en azından kusmuyorum sizde prilam deneyin gece yatmadan 2 tane alın sabaha tam geçmese de hafifletiyor