durulina7 dün temizlik yaptım gece de ilişki oldu dün geceden beri karnımda aşırı sertleşme hissediyorum hala devam ediyor sanki patlayacak gibi canımı acıtıyor nefes almakta zorlanıyorum doğum belirtisi olabilir mi kızlar
Ilkannelikbu durulina7 doğum kasılması olabilir doktora haber vermenizde fayda var. kaç haftalıksınız
maydaymaydaymayday durulina7 Böyle bağırsaklarına kramp girer gibi veya ayaklarını üşütürsünde karnın değişik ağrır ya da adet ağrın geçer ama kasıklarında bi tuaf his olur ..tatsız olursun ..işte öyle başlıyor sancılar
Nslhnhyrttn durulina7 benimde 32 haftalık iken temizlik sonrası sertleşme oldu geçmedi saatlerce acile gittim sancı çıktı 4 gün hastanede yattım durdurdular bence sizde bir görünün🤗
S123Mrv Bende geçen haftadan beri 3 kez temizlik yaptım 39 dayız sertleşme bende de oluyor ama kontrolde gördüm ki kanala dahi inmemiş sanırım ani hareketlerden kaynaklanıyor
Ilkannelikbu durulina7 masallah. Korkutmak istemem tabii ki ben 18. Haftadan beri kasılma sorunu yaşıyorum ağrılı ağrısız her türlüsünü.. en azından bi nst ile bakılmalı diye düşünüyorum çok erken haftalar değil çünkü ortalama 5 dkda bir gelen sertleşme ve zaman zaman ağrı doğum kasılması olarak adlandırılıyor
maydaymaydaymayday durulina7 yani kendi tecrübemden yola çıkarak yazıyorum, sertlik bende doğum başlangıcı değildi
Zeynepyasa0 Nslhnhyrttn sancı vs var mıydı 32. Haftadayim ilişkiden sonra vajinadan kalçama kadar bir ağrı ordan ayaklarıma vuruyordu sabaha kadar şimdi ise hafif hafif adet olacak gibi belimden kasıklarıma doğru vuruyor sizce normal mi
Nslhnhyrttn Zeynepyasa0 ben hissetmedim ama varmış sancım nst de çıktı beni yatırdılar 4.günün sonunda taburcu oldum
durulina7 Ilkannelikbu doktor toplanmanın normal olduğunu sancılarım olursa gitmem gerektiğini söyledi, hala toplanıyor ama hiç ağrım falan yok. teşekkür ederim sorduğunuz için🥹💖