Nergismn Arkadaşlar 34+2 haftalığız. Doktorum bebeğin 2 hafta önden gittiğini söyledi. Bebeğin önden gidiyor olması vaktinden 2 hafta önce doğabilmesi anlamına mı geliyor ?
Pelinakcn Nergismn benim bebeğim de 2 hafta önde gidiyor, doktora sordum bende 2 hafta önce mi doğar diye hayır etkilemiyor dedi
hunilimom Nergismn etkilemiyor canım sadece gelişimi 36. Haftada ki.bebek gelişimin de benim de kızım 3 hafta önden gidiyordu ama 41 de doğdu
aslhansrc1 Nergismn hayır etkilemiypr benimde aynı şekilde fakat 39. Haftaya kadar bekleyeceğiz benim 2.ci sezaryenim olucak.
Neseeli Nergismn hayır doğumu etkilemez canım, önden gitmesi bebeğin gelişimi ile alakalı ama 2 haftayı geçmemeli bu süre , bol su ve yediklerine biraz dikkat edersen doğuma kadar haftasıyla uyumlu olur. Benim bir hafta öndeydi son zaman uyumlu hale geldi..