Kizlar 36 haftalık hamileyim İzmir’de yaşıyorum ve cooooookkkk terliyorum ateş basıyor içim bunaliyor nefes alamıyorum sanki hep vantilatör ya da klima çalıştırıyorm ama etrafımdaki herkesssss karışıyor hasta olursun vs diye yazın terlenir zaten sıcağı abartıyorsun diyolar siz nasıl serinliyorsunuz ben mi cok abartıyorm acaba