Handedede Arkadaşlar sezaryen sonrası kaburga ağrısı çeken var mi? 2 gündür sağ kaburgamın hareket edemiyorum
okunmusciklet Handedede ah canım büyük ihtimalle zedelendi gögüs kafesin bende neredeyse 6 ay çektim benimki kırılmıştı ne hapşırma ne öksürme ne derin nefes alma hiç birini yapamadım
okunmusciklet afifem film çekildi askım 1 2 ay bekledim geçer diye ama yok yani geçmeyince bastırmadan kaynaklı olduğunu söyledi
okunmusciklet Semaan çocuğu çıkarmak için bastırınca hemşire miydi ebe miydi bilmiyorum zaten nefesim kesildi bağırmıştım hatta
okunmusciklet Handedede eğer öksğremiyosan hapşırma derin nefes alırken batıyorsa kırılmıştır malesef ona müdahale de edemiyorlar kendi kendine geçiyor ama uzun sürüyor