Kizlar merhaba 6 haftalik hamileyim
4 gun once duphastin kullanmaya bashladim ilk gunlerde azalma hiss etdim baya, dun aksama kadar yokdu dun gece yine yavas yavas gelmeye bashladi. Doktor muanesinde olunca korkulacak bir sey yok demishdi. Bebeginle ilgisi yok demishdi. Simdi ayni koyulukta ayni rengde yine gelmeye bashliyor. Doktorum tatilde 8i işe dönücek ne yapmaliyim ?