Arkadaşlar herkese merhaba . 9 haftalık hamileyim . Ve artık bugün dayanamadığım için serum taktırdım . 3.5 kilo verdim bu süreçte yeme içme o derece 0 . Sorum şu ki bulantı için olan serum bebeğe zararı yokmuş ama sizler haftada kaç kere taktordınız bu serumu time doktoruma soracağıma ama merak ediyorum haftada 3-4 kere taktıran var mı