Mysmrt Kızlar sezaryen doğum olurken sadece belden aşağınızı mı uyuşturuyorlar yoksa tamamen bilincimizi mi kaybediyoruz
myangelson Mysmrt benim belden aşağısıni uyusturdular daha sonra ameliyat uzayınca sedasyon verip uyuttular uyumustum uyandığımda hatta ameliyat bitiyordu
Unlukacar Mysmrt tercihe bağlı ben belden aşağı yaptırdım genel anastezi ayılma süreci biraz zorlar diye
Kokturk Mysmrt bana doktorum senin isteğine bağlı dedi ama belden olan arkadaşlarım daha rahat oldugunu söledi genel anestezi sonrası ağrı daha fazla oluyor deniliyor
3prens71 Mysmrt tabıkı canım dokunuşları hıssedıyosun sadece genelde agrıyla uyanmak daha zor dıyorlar
Mysmrt Kokturk aynen ben normal doğum istiyorum daha 2 aylığım ama olur da sezaryen olursa diye bilgi edinmeye çalışıyorum ☺️
Ece__ Mysmrt sizin tercihinize bağlı, ister genel anestezi ile yaparsınız ister belden aşağısı uyuşur