GsAnne Kizlar dun betam 22ydi bugun kanamam basladi doktor ztn kimyasal olabilir demisti devlete gitmistim hastaneye gitmeme gerek var mi bilen arkadaslar yorum yapabilir mi adet gibi atilir diye biliyorum kimyasali düşük bile saymiyorlar.
Mysmrt GsAnne yok canım ben de üç ay önce geçirdim kendiliğinden adet kanaması gibi atılıyor doktora gitmene gerek yok. Bana kanaman gelmezse kendiliğinden düşmezse kürtajla alırız demişlerdi ama kanama gelince gitmedim doktora falan şimdi de tekrar hamileyim
Deletedmom_51 GsAnne Ben de 23le öğrenmiştim iki gün bekledim gidip kan vereceğim gün kanamam başladı 8e düşmüş sonra geçti.. hastanelik bi durum yok canım ondan iki ay sonra yeniden hamile kaldım