Şimdi güzel Anneler, ben 10+4 haftalık tüp bebekle hamileyim. 2-3 kere kalp atisini duydum, her hafta kobtrole giderdim busefer 3 hafta sonra gel dedi. Bu hafta persembe kontrolum var ama cok asiri tedirginim cunku tüm belirtilerim birden kayboldu. Hic bulantim olmadi ama kasigim agriridi, goguslerim hassasti ama hicbiri kalmadi. Asiri korkuyorum
Kalbi durdumu ne oldu diye bunu yasayan varmi..