Dml1234 Tugbaozturkk canım dogumum yakın 5 haftam var. O yüzden güvenmek istiyorum . Nasıl biri güler yüzlümü mesela bu beni çok rahatlatıyorda
Dml1234 [bilinmeyen] nasıl biri canım biraz tarif edebilirmisin? Birde muayene ücretleri ve dogum fiyatlrını biliyormusunuz
Tugbaozturkk Dml1234 Fatma hanım muayene 60lira oldu normal Doğum 1100 sezeryan 1575 özellikle sezeryan istersen 3400 civarı
Tugbaozturkk Bende 31+4üm başından beri oraya gidiyorum allah nasip ederse doğumumda orada olacak. Gayet Güler yüzlü iyi bir doktor:)
Dml1234 Tugbaozturkk Fatma hanımı çok duydum ben ayten hanıma gitmiştim daha önce ama hem dogumda hem muayenede ek ücret ödemek istemiyorum açıkcası. Uzman doktor dogum ücretleri ne kadae biliyormusun
Tugbaozturkk Dml1234 bende bi kere Ayten hanıma gittim muayenesi 105lieaydı ama Doğum fiyatlarını bilmiyorum
Dml1234 [bilinmeyen] maşaAllah canım rabbim bebegini hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin. Güven duymak istiyor insan doktoruna inşaAllah karar verirde giderim
Aslikannnn Bende Ayten hanıma gidiyorum memnunum. Normal Doğum 1400 sezeryan 2150 demişlerdi epidural için +500 alıyorlar sezetyanda mecbur olduğu İçin fiyatla dahil . Sezetyan 2 gece yatış , normal Doğumda 1 gece yatış, Doğum süreci yatıştan itibaren uzarsa yanı noramal Doğum 2 gün sürerse ilave 1 gece yatış bedeli olarak 450 tl aldıklarını söylediler . Bide 2019 da zamlanacak onu söylediler o belli deil henüz
Dml1234 Aslikannnn teşekkür ederm 💜 bende Ayten hanımı begeniyorum ama fiyatları farklı oldugu için değiştirmek istiyorum