Eldgrn baby3_ Senanur567 Keşke hemen hissetsek ama daha çok var bence 9+4üm hissetme ortalama 17. Haftalarda olurmuş o zamana kadar ohoooo
baby3_ Eldgrn herşey zamanında güzel yavaş yavaş sindirerek yaşayın bu süreci ben ilkinde 19. Haftalarda hissetmiştim ikiz olduğu halde
Eldgrn humeyrasmother evet canım hatta bu bende hamile değilken de vardı eşim diyirdu sürekli bu atan şey ne diye ama çok normal atardamar atıyor orda
minnoskiz- @humeyrasmother hayır canım ona gebe kalmadan önce bende dikkat etmiştim atardamar herkeste var yani bebekle ilgisi yok :)