duyguuumusluu Kızlar sağ kasığımda hafif bir şişlik ve ağrı oluyor yürürken bile ağrı giriyor çok korkmaya başladım 11 haftalık hamileyim böyle olan var mı acaba
Fdnozc duyguuumusluu bende de oluyo arada korkmuyorum sadece dinleniyorum o sıra yürüyüş yaptıgım da oluyo bazen hemen oturuyorum dinleniyorum geciyo
hande123 duyguuumusluu beni uykumdan uyandıracak kadar oldu korkma bende dr a sordum bol su iç ağrın geçecek bak emin ol 2 litrenin altına düşme
duyguuumusluu 1MelekAnnesi dün çok korktum gece ultrason da bebeğimi görmek istedim bişey oldu diye korktum allaha şükür iyiydi ama bugün yine başladı
1MelekAnnesi duyguuumusluu bebek büyümeye başlıyor o yüzden olabilir diye düşünüyorum ben içini ferah tut olmaz birşey 🤗🤗