Gozdekubra3435 Doktorum bana folbiol folik asit yazmıştı ve 2 ay boyunca kullandım, başka bir doktora gittiğimde ise neden onu kullandın doktor neden yazmış mg çok yüksel bir vitamin daha düşüğünü yazabilirdi dedi. Şimdi bebeğe bir şey olacak diye çok korkuyorum 😔
Ozlemyeni Gozdekubra3435 vucut ihtiyac olani kullanip fazlasini atiyormus.ayrica her doktorun kullanmamizi istedgi takviye farkli oluyo.bana bir decavit verdi, digeri neden onu aldin dedi baska bisey verdi, bi baskasi kullanmana gerek yok dedi .korkma kiz fazla vitaminden ne zarar gelcek
Mysaa Gozdekubra3435 bende onu kullandım canım doktorlar firmalarla anlaştığı için kafasına göre veriyor takılma
Sonikiuc Gozdekubra3435 Gozdekubra3435 ben de folbiol kullandim. Kontrolde Dr bana onu bırak artık zaten mg yüksek sen multivitamin Kullan dedi. Şu an 26 hastalığım hala multivitamin kullanıyorum. Çok şükür sıkıntı vs yok olmazda insallah
Ahsenmom Gozdekubra3435 3 ay boyunca bende folbiol kullandım şuanda 30+6. Herhangi bir sıkıntı problemimiz yok aksine, ben hamilelik öncesi 3 ay da folbiol kullandım hamile kalınca doktorum kendisi devam edebilirsin dedi
Deletedmom_11 Gozdekubra3435 canım folik asit gibi vitaminler vücutta tutunmazlar vücut fazlasını idrar ile dışarı atar hatta bu sebepledirki bazı hekimler zengin idrarı yapmak istiyorsanız multi vitamin kullanın derler .Folik asit 400mg kısmı günlük yeşillikten alınabilecek folik asit oranıymış şöyle düşün sen ise koca bir sepet yemiş oldun . Vücudun bu durumda fazlasını dışkılama yolu ile atacaktı değil mi .Bu durumda aynı verdiğim örnek gibi kendini evhamlandırıp ya bebeğe birşey olursa diye düşünme gereğinden fazlası bizim bizden daha Zeki vücudumuz zaten hop diyip gönderiyor 🌸
Gozdekubra3435 Ozlemyeni ne bileyim her ağızdan farklı ses çıkıyor insanın psikolojisi bozuluyor bu dönemde. İnternette okuyorum fazla folikasit otizme sebep oluyor falan yazmışlardı
Ozlemyeni Gozdekubra3435 bi doktoru begendiysen ondan devam et.aklina hangisi yattiysa.cunku her doktorun tavri ve takviyesi farkli .ama şöyle dusun madem bebege zararli neden uretmisler hamileler icin takviye ilaclari? Demekki sıkınti yok😊 gonlun ferah olsun insallah saglikla dogurursun
Sonikiuc Gozdekubra3435 a Gozdekubra3435 Amin inşallah 9 veya 10.hafta falandı galiba. Şu an regenesis kullaniyorum
Gozdekubra3435 Ahsenmom evet bana da doktorum öyle söylemişti ben de hem gebelik öncesi hem sonrası kullandım devlet destekli tek folik asit o zaten
Gozdekubra3435 Ozlemyeni çok teşekkür ederim, çok doğru söylüyorsunuz gerçekten içimi rahatlattınız. Dünden beri aklıma takılmıştı
Gozdekubra3435 Deletedmom_11 evet böyle düşündüğümüz zaman çok mantıklı geliyor. İnternette ne okusak hiç olumlu bir şey yazmıyor ki zaten
badeninannesiii Hamile olduğumu öğrendiğimde kullanmıştım ve her yerimde kırmızı kabarcıklar çıkmıştı alerji yapmıştı. Özelde doktora gidip folbiol kullandığımı söyledim beni azarlamıştı. 30 yıl öncesinin ilacını kim yazıyor diye cok kızmıştı . Değiştirince alerjim gitmişti. Bence ona devam etmeyin. Yine de siz bilirsiniz. Biraz ağır galiba.