Hanımlar merhabalar bundan 12 gün evvel bir kanama yaşadım o an farklı bir ildeydim o ildeki hekim önemli bir durum yok Protestan kullan dedi .Akabinde 3-4 gün kahverengi akıntı şeklinde geldi sonra hafif leke sonra sarı akıntı sonra da bitti .Dün gece kahverengi akıntı geldi buradaki doktoruma attım kan uyuşmazlığı testi yapalım olmadı iğneni yapalım dedi henüz 12. Haftadayım sonucum negatif çıktı .Hani net bir kanama değildi kahverengi akıntıydı ama hekim hanım işi garantiye almak adına sanırım iğne yaptırmak istiyor.Sorum şu ki benim gibi bu haftalarda kan uyuşmazlığı iğnesi yaptıran var imıydı acaba herhangi bir sorun oluşturmuyor değil mi