KeremikoBayky İsimli hastane çıkışı 10’lu 12’li falan yaptırıp kalitesinden memnun kalan aldığı yeri önerebilecek anneler uyandı mııı? 🤍
Gly76 KeremikoBayky bizimde anneannemiz yaptirdi “ kubisinhobisi ” diye instagram çok güzel bi sayfa ben cok memnun kaldim bi bak istersen
Gamzebldu KeremikoBayky İnstagramda Bebesoil sayfasından yaptırdım çok memnun kaldım alacak olan herkese tavsiyemdir
zynepnur Bende burda bekleyeyim Madre bebek var alıp memnun olan var mı acaba oradan sipariş vermeyi düşünüyorum bende
KeremikoBayky Pelinakcn inatagrama sürekli sponsorlu reklamı çıkıyor bende orayı çok merak ettim. Memnun kaldınız mı?
hurrem_sultan Can hediye dünyası diye bi sayfa var instada ben ordan yaptırdım beğendim kapıda ödeme yapıyor özellikle bu yüzden orayı tercih ettim diğer sayfalar kapıda ödeme yapmıyor
Pelinakcn KeremikoBayky evet memnun kaldım hatta bende burda memnun kalanları görüp sipariş verdim, bayram falan girdiği için araya bizim biraz uzun sürdü teslimat süresi o kadar. Ben 5 li set yaptırdım ama siz inceleyin sitesinden. Baskı kalitesi falan şahane👍🏻
Aleynaeylul Instabebe sayfasından yaptırdım çok güzel nakışlı yaptırdım yıkadım ütüledim hicbir sıkıntı olmadi
sinemakdeniz Bende bebesoilden yaptırdım çok çok memnun kaldım yıkadım ütüledim hiç bir sorun olmadı baskıları kumaşı çok güzel kesinlikle tavsiye ederim
Sinmalts KeremikoBayky Instagram Astral baby den yaptırdım ben kalitesinden aşırı memnunum ☺️ bakın isterseniz içime çok sindi