Ebru34Kaya Kizlar aranızda sağlık personeli olupta 37 ye kadar çalışacak olan var mı 35. Haftama giricem pazartesi bu zamana kadar çalıştım bu aralar covit arttığından dolayı acaba izne mi ayrılsam yoksa 1 hafta daha mi çalışsam diye arada kaldım
Hulus Ebru34Kaya sağlıkçı değilim memurum ama kalabalık bir ortamda çalışıyorum ve insanlar asla dikkat etmiyorlar herkes covit bu ara o sebepten 32. Haftamda direk ayrilacagim riske atmaya hic gerek yok bence.
TeoMom Ebru34Kaya Ben öğretmenim yani sizin gibi riskli değil ama şu 24 haftayı getirseler o zaman çıkıp ayrılacağım bence hiç uğraşmayın direk izne ayrılın
Buseknmz Ben sağlık personeliyim 37 . Haftaya aldar çalıştık bayram öncesine denk geliyordu ama şuan covid çok arttı bence çıkın. 35.haftaya kadar çalışmakta bişey en azından ne kadar aktarırsanız okada kar. Allah korusun hamileliğinizin son haftaları covid kapmaktan iyidir
Buseknmz Ebru34Kaya yani sizin kararınız tabiki eğer çalıştığınız birimde çok hasta yoksa belki korunabilirsiniz ama
MaxMom Ben düşünüyordum şu an 21+6’dayım ama geçen hafta bir arkadaşım 36. haftasında covid oldu ki çalıştığım hastanede üst düzey tedbir olmasına rağmen, o yüzden su an hem üzgünüm hem kafam karışık. Sanırım riske atmamak en doğrusu.
Ebru34Kaya Bayramdan sonra patladı zaten daha önce de covit geçirdim biraz da ağır geçirdim gebelikten önce o zaman ağır geçirdiğim için şimdi gözüm korkutor