Sevgiiss bende görüntüsünden ötürü gözüme hoş geldi almak istedim fakat denildiği gibi 5 6 ay anca kullanılır sebebi şu bu bebek dönmeye hareketlenmeye ayaklanmaya apalamaya başlayacak Allah korusun düşme riski çok yüksek o yüzden ben park beşik tercih edicem ilk zamanlar üst kademede sonra alt kademeye geçiricem ayaklansa dahi düşme riski vs olmaz hiç olmazsa