Bizim de ilk evlilik yıldönümümüz geliyor ve bir şey alamadım henüz. Üstelik bir de benim doğum günüm 😅 nikahtan sonra kayınvalidemlere gitmiştik. Gelinlikten o kadar bunaldım ki saçımı falan bozdum tepeden öylesine topladım eşimi bekliyordum evimize gitmek için. Elinde pastayla içeri girmişti 😂 bakalım bu sene neler olacak 😂