O kadar çok bulandım oluyor ki prilam kullandigim halde hatta günde 4 tane kullandığım halde pek yemek yiyemiyorum. Ilk hamileligimde de böyle çok bulantı olmuştu sürekli istifra ediyordum. Bunda da öyle. Benim gibi olanlar var mı? Mesela dün ilacım bitmişti ve bütün gün hep istifra ettim yemek yiyemedim halsiz bitkin düştüm acile gidip serum taktırdım 24 saate yakın etkisi sürüyor neredeyse. Ama tabi her gün gidip serum taktiramam evim yakın olsa giderdim her gün 😄 o ayrı tabi. Merak ediyorum benim gibi olanlar var mı varsa ne yapıyorsunuz 😪