Ozzge31 18 haftamız bitmek üzere her sabah kramp ve ayak ağrısı 😏 şişmesi cabası var mı böyle olan çözüm bulabilen
CenKayNur Ozzge31 37 haftaya girecem yarın hala devam ediyor kramplarım ayak şişmelerim kaşıntı da başladı ilaç verdi kramp için ama pek tesir etmedi maalesef